Aaah.

I fredags åt jag och Ingrid sushi för första gången. Kanske inte det bästa jag har ätit, men det gick ändå..
VSR med Oski & Glenn på lördagen, så sjukt roliga hemmagjorda pulkor!
Tyvärr spöregnade det och var askallt, men var ändå lite roligt. Försökte ta bilder men blev inte så lyckat.
Sen Melodifestivalen med Jacob, kan ju vara det pinsamaste programmet någonsin..

Idag har jag vikarierat i en 6a, funderar på om det är pedagogiskt rätt att skratta åt killar i målbrottet?
Antagligen inte.. Skulle inte klara av en högstadieklass, låter för roligt!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Min man säger att det krävs att man äter sushi tre gånger innan man gillar det.

2011-02-18 @ 14:27:38
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0