Helgen är slut!

Efter en bra helg väntar jag nu på att Mimmi och jag ska kolla Solsidan, eftersom vi missade det förut. Får se om det blir något Superbowl ikväll, vore så kuuuuul! Vet dock inte om jag orkar. Jobbade 14-19 idag och känner mig lite trött. Annars har helgen bjudit på diverse roligheter. Började i torsdags kl 15 med torsdagskröken på Universitetet, jättemysigt att sitta där och dricka lite cider. Vid 18 åt vid middag på donken innan vi fortsatte kvällen med förfest hos Alice, mellanfest i Bodegan och sedan VSR-kravallen! Jättebra kväll verkligen :)

På fredagen vaknade jag upp med huvudvärk men tog mig ändå till föreläsningen, Jan-Åke är ju bäst! På eftermiddagen föjde jag och Mimmi med Sandy till hennes pojkväns syster och fixade naglarna. Så fina :) På kvällen åkte jag, Mimmi, Alice och Callh ner på stan och åt Sushi. Gud vad gott! Avslutade kvällen med en deckare och godis.

På lördagen jobbade jag 12-16, missade pulkatävlingen med Oskar, Mimmi och Glenn. Får kolla nästa år istället. På kvällen gick jag till Verros och Tiinas inflyttningsfest :) Är nöjd och glad med en bra helg, men har lite ångest för uteblivet pluggande. Måste verkligen ta tag i det och öppna den feta lagboken imorgon.

Bjuder på en gammal bild på två underbara vänner!    /Ingrid






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0