Nyinflyttat och fixat!

Halloj!

I helgen har Emil flyttat in hos oss, så nu är vi 3 i lägenheten :)
Jätteroligt! Har gjort om vardagsrummet till 2 rum!
Så helt plötsligt har vi en motorsåg i hemmet, och Efraem.
Lite manligt som bryter av vårt tjejhem.
Ska nog bli riktigt roligt det häravaaa!

Helgen har annars varit awesome, med en snabbkik in på Mertins förfest i lördags,
för att sen kolla på film hos Pontus istället! Bra film! (även om jag alltid somnar)
Sen idag har vi spenderat dagen på IKEA, Willys och sen stadan!
Emil & Pontus har flörtat med butiksbiträden och jag har köpt en MATTA! HAHAHAHA.
Men den var billig, så okejdååå.

Nä, nu ska jag kartlägga vidare, älskar söndagspluggsångesten..

Pusss Mimmlan.

Emil & jag i somras! Nu saknar vi bara Ingrid som är i Malmö!! Komsihemsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0