Sportlov!!

Om man är 10 år och går i skolan!
Dessvärre blir det ett halvt ofrivilligt sportlov för mig också då skolorna är stängda vilket gör kartläggning på elevers skriftliga utveckling lite sådär halvsvårt.
Perfekt om man vill få andra asbra saker gjorda som att storstäda lägenheten & extrajobba!
Eftersom vi blir 3 stycken i lägenheten efter helgen så känns det lite halvbra om det är städat och fint tills dess.
Och typ inte äckligt och ostädat :) (Viharvälalltidstädatiofs?)

Helgen var iaf rolig, både Ingrid och jag var på sittning. Fast på varsin.
Jag var iaf på Lärarsittningen i Norrköping, den första på 4 år.
Sjukt rolig faktiskt, även om våra festerister kanske inte är dom allra roligaste? Eller?
Struntsamma, jag och Sandy hade iaf sjukt roligt!
Går ju inte att ha annat när drinkarna kostar 50kr. Lägger kanske upp bilder senare!

Näe, nu börjar jag bli rastlös och väntar på att Ingan ska göra PANNKAKOR<3 till mig!
Puss&kram Mimmlan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0