Ingrid - Lördag

Wie, det är lördag idag! Visserligen har vi fyra dagars helg den här veckan, ingen juridik förrens på tisdag. I torsdags var vi på årets första kravall, (universitets-overall-fest) med aerobicstema. En väldigt lyckad kväll! Det resulterade dock i att gårdagen inte blev särkilt effektiv. Loa var här och blev klippt, jag tog en promenad med Clara och hade sedan filmkväll med Mimmi. Orkade inte ens ta mig till Emil för fest, så trött blev jag. Idag vaknade jag pigg och utvilad rätt tidigt så jag gick iväg till gymmet för ett Bodypump pass. Jag tror jag kommer ha ont i imorgon, och iövermorgon haha.

Just nu håller jag och Mimmi på att fixa oss och lyssnar samtidigt på Erics awesome 90-talslista på Spotify. Ikväll blir det middag hos Sandy och sedan utgång :) Ska bli jättetrevligt! Typiskt bara att Clara ska ha middag samma kväll, hur ska ni klara er utan mig?  

Här är två bilder från Kravallen i torsdags som jag snott av Clara:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0