Ingrid - nytt jobb och trötthet

Att köa från 03 till 09 för kravallbiljetter är typ höjden av trötthet. Gjorde det i natt alltså, och biljetter lyckades vi få :) Sedan gick jag hem, åt pannkakor och somnade framför Sex and the city. Nu har jag precis kommit tillbaka från stan där jag var på intervju på CMAresearch. Fick jobbet och börjar på tisdag!

Efter intervjun gick jag in på Bianco bara för att prova massa olika skor, me like! Ikväll kommer förresten Alice och Freddy och kollar handbollen och käkar något gott här :) Så nu måste jag verkligen städa lägenheten! Och herregud vad stor lägenheten är utan Mimmi :( saknar dig här! Lite fler bilder kommer en annan dag, för nu är jag trött, haha.

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Alice

Nämen har ni blivit med blogg :D

2011-01-28 @ 17:51:27
URL: http://jamenalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0