Äntligen bloggande!

Äntligen orkar jag (Ingrid) blogga. Jag vet att både jag och Mimmi varit så dåliga på det, men här kommer en liten snabb uppdatering. Helgen var underbar; i fredags hade vi tjejkväll/middag hemma hos Clara. Det var jag, Freddy, Alice och Clara. På lördagsmorgonen gick vi upp tidigt och var åtta tjejer som åt jättegod frukostbuffé på Scandic, efter det besökte vi systemet och Netto för på kvällen blev det maskerad här hos mig, Mimmi och Emil. Väldigt många kom och bidrog till en rolig kväll som avslutades på HG. På söndagen blev det häng i soffan med Mimmi, Emil, Dan och Jacob innan jag gjorde mig iordning för att åka iväg och tillsammans med Clara vara provsmakare åt Joel och Björn när de övade inför halv8 hos mig. Vi fick trerätters och rödvin, en riktigt lyckad kväll med god mat.

Idag är det torsdag och hitills har veckan varit full rulle (fult uttryck förresten) med skola, möten och igår en rolig kväll på HG. Snart ska jag till skolan för kursens sista föreläsning och ikväll ytterligare ett möte. Men nu: dags att återvända till plugget med valutakurserna. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0