Askersund

Hallojten!

NUUUU är det VÅR! Eller? JOOO, klart det är :D
Är 8+ enligt Ica Torghallen! Då borde det väl vara vår? (jatack!)

Har varit i Askersund/Lerbäck över helgen och ska åka hem till mina sambosar ikväll!
Fredagen var lite jobbig med begravning, men det var ändå otroligt fint!
Och sen har jag hunnit med att fira morfar som fyllde 66 också!
Söndagen har iaf varit kanonskön, vaknade 7 (jävla pensionär)
och sen blev det frukostfika kl 11 på tutingen med Dan, Sabrina & Sofi.
Sjukt trevligt med andra ord.
Men nuuu längtar jag hem till mina sambosar som har städat lägenheten :D
Looovley! <3


Midsommarglada sambosar! (Älskar att Ingan ser så hellycklig ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0