Malmö

I helgen hälsade jag (Ingrid) på min pappa i Malmö. Åkte i fredags efter tentan, som förövrigt kändes helt okej. På fredagskvällen var vi båda så trötta, så vi åt middag och kollade på tv innan vi båda somnade. I lördags gick vi på stan i Malmö, och jag shoppade bl a två par jeans, skor och halsduk! Jippie! Efter ett par timmar i centrala Malmö åkte vi tåget över till Köpenhamn som tar en halvtimme. Där strosade vi runt i affärer, åt Smörrebröd (dansk specialitet) till lunch, satt på en bar och drack vin och åt sedan en jättegod middag. På söndagen träffade jag Matilda för lunch, så himla mysigt att träffa henne igen! På kvällen åt jag och pappa indisk mat och gick sedan på bio, 127 timmar. Åh vad jag vill bergsklättra/vandra! Jättebra film verkligen.

Igår kom jag tillbaka till Linkan, och nu har vi börjat makroekonomikursen = spännande men lite svårt. Emil har flyttat hit också :) Så nu är vi tre st i vår lya. Nu ska jag kila iväg till jobbet, jobbar till 21. Ha det så bra!

Några bilder från Malmö/Köpenhamn:

1. Köpenhamn 2. Jag äter Smörrebröd 3. Matilda och den godaste Ceasarsalladaden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0