Suntrip

Hej! Jag ska strax sticka iväg till föreläsningen i makroekonomi, men jag passar på att blogga lite innan. Idag är det den 4e mars, vilket betyder att Johanna fyller 22 år, Grattis :) Det betyder också att vi är mitt i Suntrip-helgen. Suntrip är en universitetsfest som bl a mitt program är med och ordnar, med kravall på torsdagen (igår), tävling imorgon på dagen, sittning imorgon kväll och Daniel Adams Ray som ska spela. Eftersom jag är fubbis (ska vara med i nästa års festeri) så ska jag jobba imorgon. Jobba = skotta sant till tävlingen och servera de tävlande lagen på deras middag. Så jag har fullt upp i helgen, med både jobb (om man nu kan kalla det jobb) och mycket fest. Jättekul verkligen.

Vaknade faktiskt upp väldigt pigg, fast det blev sent igår, får se hur länge min pigghet håller i sig haha. Ha en fin fredag allihopa! Puss Ingrid

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! Vad du är gullig :) Fin du är på bilden från malmö.

2011-03-06 @ 13:22:26
URL: http://madebyje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0